Yasemin Yalçın'dan sürpriz albüm!

Ünlü oyuncu Yasemin Yalçın yepyeni bir projeyle müzik piyasasına giriyor. Milliyet Pazar yazarı Özlem Akarsu Çelik bakın neler yazdı?

Yasemin Yalçın’dan “Arasırabesk”
İlk olarak eşi İlyas İlbey’den duymuştum sesinin methini. Sonra her oturduğumuzmasada en az bir şarkı söyletmeden bırakmadık yakasını. “Haydi Yasemin, patlat birarabesk de ateşimiz  sönsün!” Ne naz ne afra tafra! Nerede olduğunuzun da önemi yok. Hemen başlar okumaya. Hani derler ya, “gönül telini titretenler”... İşte Yasemin Yalçın’ın sesi insanın gönül teline öyle dokunur! Ateşi söndürmek mi? Yüreğiniz olur yangın yeri...
20 yaşından beri yapımcılar 
peşindeydi ama sonunda onu ikna eden dostları oldu. Mazlum Çimen’in stüdyosuna girdi. Mezun olduğu İstanbul Üniversitesi DevletKonservatuvarı’ndaki hocalık görevinden kalan zamanını stüdyoda geçirdi 3.5 aydır.Sonuçta ortaya 70’li yılların
10 parçalık albümü çıktı. Adını da kendisi koydu: “
Arasırabesk!”

Sürpriz albüm
Yasemin Yalçın’a sordum, 
müzik tutkusu nereden geliyor? Anlattı: “Aslında ilk aşkımdır müzik. Çemberlitaş Kız Lisesi’nden hocam, değerli müzik adamı Necdet Dönmez özel ders verirdi bana. Ut öğretmek istemişti ama ben haylazlıktan basketbolu tercih ettim. Konservatuvarda tiyatro bölümüne girdiğimi söyleyince hiçbir söz söylemeden kızıp yürüyüp gitmişti. Hep bir müzikalde oynamak istedim ama kısmet değilmiş. Dostlarım ısrar edince sonunda albüme tamam dedim. Hayırlısı!”
Mazlum Çimen’le 
de konuştuk. “Albümü hazırlarken kâh ağladık kâh kahkaha attık ama çok eğlendik” dedi ve ekledi: “Geçen gün İlyas hatırlattı. 25 sene evvel Yasemin’e, ‘Bir gün sana albüm yapacağım. Orkestrayı da
ben yöneteceğim’ 
demiştim. Hayalimizi gerçekleştirdik yani. Yasemin öyle yürekten okuyor ki herkes bu albümü çok sevecek.” Hey ahali! Hazırlanın... 2014’ün sürpriz albümü geliyor!

Yorumlar